fbpx

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente2017-03-27T09:11:59+00:00
Economic sau Express?2017-04-18T09:32:40+00:00

#Tipul de transport Economic dureaza in principiu intre 3-10 zile lucratoare, in functie de tara de destinatie, si consta in transportul rutier al plicurilor/coletelor sau paletilor catre adresa destinatarului.

#Tipul Express dureaza 1-2 zile lucratoare si presupune transportarea unui plic/colet paravion. Prin intermediul tipului Express de transport nu putem livra lichide, produse perisabile sau bijuterii. La ridicarea coletului, curierul va poate furniza un plic special creat pentru transportul documentelor sau o punga de transport, acestea sunt acordate fara vreun cost suplimentar.

Ambele tipuri de transport sunt door-to-door, coletele se ridica de la domiciliul/sediul expeditorului si se livreaza la sediul/domiciliul destinatarului, fara ca vreunul din participanti sa se deplaseze pentru a plasa/ridica aceasta comanda.

Cum se pot trimite alimente national si international?2017-04-13T10:10:17+00:00

Transportul mărfurilor perisabile se supune unui regulament foarte strict. Dotările remorcilor și a autovehiculelor destinate transportului acestui tip de mărfuri trebuie să fie autorizate sanitar veterinar, iar toate celelalte condiții necesare transportului trebuie să fie îndeplinite conform legislației în vigoare. 

Din acest motiv putem transporta doar produse alimentare neperisabile achizitionate din magazine cu factura/chitanta. Acestea sunt special ambalate si cu mentiuni privind termenul de valabilitate, astfel incat nu riscam sa aiba efecte negative severe asupra consumatorului final.

Cum pot plasa o comanda?2017-03-29T06:16:43+00:00

Pentru a plasa o comanda poti allege sa te inregistrezi si mai apoi sa plasezi comanda ori sa plasezi comanda in mod direct, mergand la pagina Home > Comanda Online > Selectezi tipul de transport > Tara de destinatie (pentru international) > Greutatea coletului > Finalizare > Completare date de livrare > Acceptare termeni > Selectare modalitate plata.

Cum ma pot inregistra?2017-03-29T06:15:54+00:00

Te poti inregistra usor accesand meniul de pe website, respectiv Contul Meu, alegand sa te autentifici prin contul de Facebook, Google sau introducand in partea dreapta adresa de e-mail si parola.

De ce sa ma inregistrez?2017-03-29T06:14:25+00:00

In primul rand, alegand sa te inregistrezi pe website, iti raman salvate datele coletului anterior (adresa de ridicare si livrare) pentru o urmatoare comanda si, in al doilea rand, vei beneficia de discount-ul nostru de 5% aplicabil oricarei comenzi.

Cand pot trimite o comanda?2017-04-18T09:22:36+00:00

Website-ul Altexpress se poate accesa in fiecare zi de Luni-Duminica si dvs puteti sa plasati o comanda in orice interval de timp. Programul Echipei Altexpress este de luni-vineri, intre orele 09:00-17:00, operatorii nostrii va pot asista telefonic sau prin intermediul e-mailului intre aceste ore.De asemenea, in cazul in care plasati comanda in week-end sau in zilele sarbatorilor legale, comanda se va inregistra in prima zi lucratoare.

Cand se poate ridica coletul aferent comenzii mele?2017-03-29T06:11:50+00:00

Programul de lucru al curierilor este in intervalul orar 09:00-17:00, de Luni-Vineri, in zilele lucratoare. Pentru tipul de transport Economic, ridicarea se face de regula urmatoarea zi dupa plasarea comenzii, iar pentru tipul Express International este necesar sa plasati comanda pana la ora 14:00 pentru a fi ridicat in aceeasi zi lucratoare.

Ce produse sunt excluse livrarii?2017-03-29T06:17:28+00:00

Prin serviciile noastre puteti transporta orice produs inafara celor interzise prin lege si a celor periculoase (munitie, substante periculoase, animale sau pasari vii, marfa perisabila etc) iar produsele trebuie sa se incadreze in greutatea si dimensiunile admise de colaboratorii nostrii. Greutatea si dimensiunile acceptate sunt trecute la fiecare categorie de produs de la selectarea tipului de transport

Cum se poate plati?2017-03-29T06:09:16+00:00

Modalitatile de plata sunt : transfer bancar, Plata in numerar la casieria bancii, Online cu cardul, Ramburs la livrare si Plata in numerar la ridicare. Pentru serviciul ramburs la livrare se aplica o suprataxa de 8.40 lei pentru fiecare colet, iar pentru plata in numerar la ridicare se aplica o taxa aditionala de 15 lei, indiferent de tipul de transport. Taxele aditionale includ TVA.

Import vs Export2017-04-14T06:17:47+00:00

Exportul inseamna trimiterea unui plic/colet/palet dinspre Romania catre o alta tara intracomunitara sau extracomunitara.

Importul presupune introducerea in tara a unui plic/colet/palet dintr-un stat din interiorul sau dinafara Uniunii Europene.

Diferenta dintre aceste doua tipuri de transport este data de procedura de livrare, pentru import existand urmatoarele specificatii:

    • in cazul transportului rutier plasarea comenzii se va efectua cu o zi in avans, deci ridicarea coletului dvs se va face urmatoarea zi plasarii comenzii;
    • in cazul transportului Express, ridicarea se poate efectua in aceeasi zi, in functie de ora plasarii comenzii si localitatea de preluare, aceasta fiind diferita de la caz la caz;
    • In cazul ambelor tipuri de transport, la plata transportului se va adauga taxa aditionala de import, taxa care se aplica datorita procedurii diferite si resurselor suplimentare alocate;

Plata taxelor vamale aplicabile, pentru produsele livrate din sau inafara comunitatii europene, se vor plati in tara de destinatie si va consta intr-un procent (stabilit de agentii vamali) din valoarea produsului declarat.

Ce este eticheta2017-04-13T07:36:20+00:00

Eticheta este documentul de transport, care contine un awb (Air Way Bill) – cod unic de identificare pe care il scaneaza curierul la ridicarea coletului.
Documentul de transport (AWB) mai contine datele de identificare ale expedierii : destinatar, expeditor, numarul de plicuri/colete/paleti, greutate, marfa asigurata, plata ramburs (daca este cazul) si permite urmarirea expeditiei pana la livrare.

Coșul Tau
Coşul tau este gol.