5 lucruri pe care trebuie să le cunoști despre e-Fulfillment

5 lucruri pe care trebuie să le cunoști despre e-Fulfillment

Gestionarea comenzilor online a fost tot timpul o provocare pentru selleri magazinelor online, dar astăzi sunt o mulțime de soluții de e-fulfillment care vin în ajutorul tău și preiau partea logistică a procesului de vânzare pe internet. Am pregătit pentru tine 5 aspecte importante pe care să le ai în vedere când alegi partenerul afacerii tale. Tu cum îți gestionezi comenzile online?

1. Ce înseamnă e-Fulfillment?

În termeni generali, e-Fulfillment reprezintă toți oamenii, procesele și tehnologia necesară pentru a livra o comandă online unui client. Cheia este de a face ca toate acestea să se îmbine perfect pentru a crea o experiență pozitivă clienților înainte, în timpul și după vânzare.

Pentru proprietarul de magazin online, e-Fulfillment include totul, de la procesul de checkout online, de la furnizor de plăți și de la sistemul de gestionare a comenzilor, până la pașii întreprinși pentru selectarea curierului, ambalarea și expedierea comenzii. În loc să faceți toate aceste lucruri, puteți apela la un serviciu e-Fulfillment pentru a le face pentru dvs.

Piaţa de e-commerce s-a dezvoltat constant în ultimii ani, România înregistrând cea mai mare creştere la nivel european din 2017, iar valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro în 2017, cu peste 40% mai mult decât în 2016, potrivit datelor furnizate de GPeC. Acest număr este așteptat să crească pe măsură ce cumpărăturile online continuă să crească.

Dacă doriți să gestionați creșterea constantă a comenzilor online, atunci va trebui să alegeți un serviciu e-Fulfillment care se potrivește afacerii voastre.

2. Economisește timp și bani prin servicii complete de e-Fulfillment.

Indiferent dacă sunteți începător în comerțul online sau dețineți o afacere înfloritoare, serviciile de e-Fulfillment vă pot ajuta să economisiți timp și bani, atunci când sunt implementate în mod corespunzător. Serviciile eFulfillment gestionează automat comenzile pentru tine. Acest lucru vă salvează de la:

  • Punerea pe pauză a afacerii dvs. atunci când vă aflați în vacanță
  • Angajarea oamenilor doar pentru gestionarea comenzilor
  • Închirierea spațiului de depozitare pentru a stoca inventarul
  • Investiția în tehnologie pentru a selecta, ambala, trimite și urmări comanda
  • Manipularea logisticii pentru retururi
  • Pierderea a prea mult timp pentru gestionarea comenzilor, care ar putea fi mai eficient direcționat către activități de marketing sau customer experience

3. e-Fulfillment este esențial pentru experiența clienților

O diferență majoră între cumpărarea în magazin versus online este că atunci când cumperi online, trebuie să aștepți produsul. Când cumperi în magazin, de obicei, te duci și pleci cu produsul acasă.  

Ce se întâmplă în timpul în care un client așteaptă comanda este crucial pentru experiența generală a clienților.

Atunci când clienții introduc informațiile de pe cardul lor de credit, înainte ca aceștia să aibă fizic produsul, au încredere că veți livra produsul conform ofertei. Când acest lucru nu se întâmplă, nu doar că pierdeți clienții ci și capitalul de încredere oferit, plus alți potențiali clienți.

Multe pot merge prost între momentul în care este plasată o comandă și momentul când este expediată la domiciliu. Magazinele pot încurca comanda, nu au inventar pentru a expedia, introduc adresa greșită de expediere sau pur și simplu ia prea mult timp pentru a expedia produsul. Să nu mai vorbim de momentele în care pachetul poate să nici nu ajungă niciodată la destinatar sau poate fi deteriorat la livrare. Lista poate continua la nesfârșit, iar atunci când gestionați de unul singur propriile comenzi online, sunteți mai predispus să faceți aceste greșeli, mai ales când este un flux mare de comenzi.

Unele dintre aceste greșeli pot fi eliminate ușor atunci când se utilizează un serviciu specializat în e-Fulfillment. La Altexpress depozităm produsele în siguranță, pregătim coletele și documentația și le transmitem curierului rapid, pentru ca tu să uiți de grijile livrării și să te concentrezi mai mult pe dezvoltarea afacerii tale. Produsele tale ajung rapid și fără bătăi de cap la ușa clienților.  

În plus, serviciile e-Fulfillment vă ajută să oferiți o experiență mai bună clienților. Puteți oferi timpi de expediere mai rapizi, garantați articole bine ambalate, livrare consecventă la timp și un proces ușor de returnare. Tot mai mulți cumpărători se îndreaptă spre EMAG pentru a face achiziții din cauza reputației acestei platforme. Clienții știu că vor primi pachetul livrat la un preț accesibil, rapid și rapid. Este o experiență generală mai bună a clienților.

Gândiți-vă doar de câte ori ați ales să cumpărați un articol de pe EMAG în loc să utilizați site-ul unui comerciant cu amănuntul. Totul datorat experienței simple și de încredere de achiziție online.

4. E-Fulfillment reprezintă un avantaj competitiv pentru afacerea ta.

Așa cum alți comercianți mari de pe piață folosesc servicii de e-fulfillment ca un avantaj competitiv, la fel puteți și dumneavoastră. Vânzatorii cu un proces de livrare fiabil și consecvent câștigă un avantaj competitiv pe piață.

V-ați cumpăra online de la cineva care poate oferi 2 zile de transport gratuit sau 5-7 zile de transport pentru o sumă modică? Acesta poate fi un exemplu de decizie rapidă și ușoară pentru clienții dvs. Clienții vor compara întotdeauna, timpul de expediere, livrarea și costurile. Datorită economiei de bani și timp pe care le puteți obține folosind serviciile e-Fulfillment puteți și dumneavoastră de exemplu, să oferiți gratuit transportul și astfel, să câștigați mai mulți clienți potențiali.

5. Alegerea furnizorului potrivit de servicii eFulfillment este grea.

Decizia că aveți nevoie de un serviciu eFulfillment este ușoară. Greul intervine când vreți să alegeți cel mai bun furnizor pentru afacerea dumneavoastră. Însă dacă vă informați din timp și analizați ofertele disponibile puteți scăpa de griji. Sfatul nostru este să vă îndreptați către un furnizor care înțelege nevoile dumneavoastră, este disponibil să găsească și îmbunătățească constant soluțiile oferite și acordă o importanță sporită experienței clienților prin customer care dedicat. Astfel puteți să aveți încredere că ați ales un partener de afacere care vă ajută cu depozitarea, preluarea comenzilor, facturarea, împachetarea, livrarea şi administrarea magazinului online, în timp ce dumneavoastră vă concentrați mai mult pe dezvoltarea afacerii.

De |2018-09-03T15:46:35+00:00septembrie 3rd, 2018|Uncategorized|0 Comentarii

Comenteaza

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Coșul Tau
Coşul tau este gol.